Djurslands-E_RAISFOTO_5571.jpg

Djurslands Efterskole er igen vært for Konfirmandkursus i 2023. Og vi glæder os faktisk allerede!

Hvad er Konfirmandkursus (KK)
KK er et tilbud til alle unge i konfirmationsalderen om at bruge to uger af sommerferien på spændende undervisning i et trygt miljø. Du kan ved kursets slutning også blive konfirmeret – hvis du ikke er blevet det hjemme. Du kan altså deltage enten for at få et supplement eller et alternativ til den konfirmationsundervisning, som den lokale sognepræst tilbyder.

Djurs Sommerland og telttur
Vi kan afsløre, at vi tager en tur i Nordens største sommerland – Djurs Sommerland en hel dag. Vi tager også på telttur og giver den fuld gas med bål, hygge, humor og …

Smagsprøve på efterskolelivet på DE
Kurset er en alletiders mulighed for at finde ud af, om man skal på efterskole. Spændende undervisning og et godt socialt fællesskab er netop to af hovedingredienserne i et efterskoleophold – og på KK! Du vil få mulighed for at prøve nogle af de mange spændende valgfag og liniefag inden for sport, musik og design. Og så vil du helt sikkert få nye venner!

Velkommen
Så – afsted med dig til “KK på DE”! (Kan rappes …)

Tilmelding sker via konfirmandkursus.dk.

Link til konfirmandkursus.dk

#dufårguldmedhjem