Guld I Marv Billede Txt@2X

Vi søger en årsvikar, der kan undervise i engelsk og tysk til kommende skoleår 24/25 på Djurslands Efterskole.

Du får også lov til at udfolde dig indenfor alle de andre ting, der gør livet som efterskolelærer fantastisk. Du må udbyde egne valgfag, og du får din egen kontaktgruppe med elever, som du kommer helt tæt på. Der er også vagter, udlandsture og alt det andet som følger med efterskolelivet.
Du bliver en del af et godt kollegaskab og en vidunderlig flok elever.
Du får en mentor og kommer med i gode teams omkring undervisning, hvor vi hjælper hinanden.
Send din ansøgning og CV til de@djurslands.dk og ring gerne til forstander William Ehmsen på 27535313, hvis du har spørgsmål eller vil høre nærmere.
Der er ansøgningsfrist den 1. april.
Løn efter gældende overenskomst.
Guld I Marv Billede@2X

Guuuuld

At #dufårguldmedhjem – ja, både elever og ansatte – er ikke bare noget vi siger.

For vi elsker oprigtigt at være sammen med vores elever, hænge uge, give med- og modspil og være der for og med dem. Ja taaaak! Dét er guld, og samværet giver guld!

Nærmere Gud og guld til dig – og eleverne.

WE

William Enevold Ehmsen

Forstander

Lad os følges ...

Djurslands E RAISFOTO 3178

Vi er her, der og alle vegne – for hverdagen tæller, det gør festen også. Og alt derimellem! Kig med og lad os følges, for vi viser viiirkelig gerne hvad der fylder vores hverdag af tanker, skøre indfald og spændende ture. Optur, sagde manden! Lad os følges.

#dufårguldmedhjem